Sommarbladet 2015

Välkommen som medlem i Slussfors IK 2015

150 kr enskild eller 250 kr/familj. Pg: 11 75 73 – 6. Glöm inte att ange namn.

Som medlem har du möjlighet att delta i våra aktiviteter. Skicka ett mail till: gunbritt@slussforstaxi.se
Där anger ni personnummer på era familjemedlemmar. Detta är uppgifter som vi måste ha och som ni gärna får skicka in till oss varje år.

Anslagstavlan

På Facebook lägger vi ut nyheter så att ni lätt kan hålla koll på vad som är på gång! Vi har också en Facebook Messenger-grupp där vi kommer att lägga ut våra spontanaktiviteter.
Ni kan också gå in på vår hemsida www.slussforsik.se. Där finns det både nytt och gammalt om föreningen.
Behöver du kontakta oss kan du skicka ett mail till info@slussforsik.se.

OBS!

Det får bara kastas ris och sly på brasan vid IK-stugan.

Brännbollskvällar

Vi samlas gammal som ung, liten som stor, på Vernerstadion i Slussfors!
Tisdag kväll den 16/6 och den 23/6 kl 18:00.

Grattis, ni har vunnit ”50-lappen” på elljusspåret

Januari: Inger T Karlsson
Februari: Inger T Karlsson
Mars: Victor dos Santos
Pengarna hämtas senast den 31/8 hos Gun-Britt, tfn: 50127

Sommaraktiviteter

Motionsdrive

Juni, juli och augusti finns lappar i lådorna vid IK-stugan och Öringen. Skriv upp ditt namn när du är ute och motionerar så har du möjlighet att vinna 50 kr.

Bollkul!

Det blir bollsport eller annan aktivitet på tisdagar, onsdagar och torsdagar vecka 27 och 28. För 4-7-åringar kl 9:30-10:30, för 8-12-åringar kl 10:30-12:00.
Samling uppe vid fotbollsplan. Ledare är Noel och Philip.
Alla är välkomna!
Föräldrar ansvarar själva för sina barn!

Nya lampor

Vi har tack vare bygdemedel kunnat köpa in nya led-lampor som vi nu har satt upp kring hela elljusspåret. Vi vill passa på att tacka Vattenfall och framför allt Leif samt de hantlangare ifrån byn som ställt upp och hjälpt honom ideelt med detta arbete.
Tusen tack!

Stöd Slussfors IK

Genom att bli prenumerant på Bingolotter stöder du Slussfors IKs verksamhet. Du får lotterna bekvämt hem i brevlådan och betalar via plusgiro.
Bli Bingolotto-prenumerant!
Glöm ej uppge Slussfors IKs kundnr. 2400 1265.
www.bingolotto.se

Slussfors IK önskar alla en riktigt sportig och skön sommar!

Ordförande: Ingela Karlsson Laketa
Vice ordförande: Catharina Persson Ingvarsson
Sekreterare: Nina Lirell
Kassör: Gun-Britt Karlsson